Bezpieczny i szybki sposób na sprzedaż nieruchomości.

Skup nieruchomości Sanok

Inwestujemy w nieruchomości na terenie całej Polski.

skup nieruchomosci z problemami
Skup nieruchomosci w całej Polsce - szybki skup nieruchomosci

Szybki i prosty sposób na sprzedaż mieszkania, to skup nieruchomości

Sprzedaj swoje mieszkanie bez wychodzenia z domu i zbędnych spotkań. W ciągu 1 dnia.

  • Szybka wycena
  • Możliwość zakupu bez oglądania
  • Bezpieczna sprzedaż

Wypełnij formularz z informacjami o Twojej nieruchomości, a otrzymasz od nas ofertę zakupu!

Contact Us
Udogodnienia

Przesłanie formularza jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych i innych danych zawartych w formularzach kontaktowych w celu kontaktu zwrotnego. Więcej na Polityka prywatności.

Skorzystanie z okazji, jaką jest sprzedaż mieszkania firmie, która w bezpieczny i szybki sposób podchodzi do transakcji, to często najlepsza droga wyjścia z trudnej sytuacji. Taki pomysł na sprzedaż mieszkania jest dobry dla osób, którym bardzo zależy na czasie, a sprzedaż mieszkania musi odbyć się w trybie natychmiastowym. W związku z tym rezygnacja z tradycyjnej formy sprzedaży nieruchomości równoważy się z wystąpieniem o wycenę w firmie, która zaoferuje skup nieruchomości w Sanoku.

Wystąpienie o wycenę nieruchomości

Rozważasz sprzedaż mieszkania firmie, która zajmuje się kupnem nieruchomości? Powinieneś wiedzieć, że taka firma nie znajdzie Cię samodzielnie. Musisz zgłosić się do wybranej firmy, np. biorąc pod uwagę skup nieruchomości, aby otrzymać wstępną propozycję. Nie jest to trudne, kontakt dostępny jest na stronie, a dla ułatwienia wiele firm zdecydowało się na udostępnienie narzędzia pomagającego w określeniu podstawowych parametrów nieruchomości. Narzędziem tym może być formularz online lub opcja skontaktowania się przedstawiciela firmy, po tym, jak prześlemy numer telefonu. Takie narzędzia niewątpliwie ułatwiają nam pracę, a jeśli do tego liczy się dla nas czas, dużo lepszym sposobem będzie skorzystanie z szybkiej opcji wysłania informacji na temat nieruchomości.

Większość osób korzysta z formularza. To folder zawierający kilkanaście pytań, dzięki którym rzeczoznawcy będą mogli podjąć się przygotowania wyceny nieruchomości. Wystarczy udzielić odpowiedzi na pytania oraz zamieścić kontakt do siebie. Po niedługim czasie z pewnością będzie można otrzymać wiadomość zwrotną. 

Są też sytuacje i nieruchomości, które wymagają nieco większego zgłębienia, dlatego trudno jest zmieścić wszystko w okrojonych ramach formularza online. W tym przypadku warto zadzwonić lub wysłać wiadomość mailową, aby dokładnie przedstawić wszystkie informacje ułatwiające rzetelną wycenę. Przy wysyłaniu informacji mailem można też zamieścić zdjęcia. Takie załączniki są mile widziane przez rzeczoznawców, ponieważ ukazują nieco lepszy obraz danej nieruchomości.

Chcesz sprzedać dom? Sprawdź nasz skup domów

Oczekiwanie na wiadomość zwrotną

Po tym, jak wysłaliśmy swoje zgłoszenie, z pewnością oczekujemy natychmiastowej odpowiedzi ze strony firmy, która oferuje skup nieruchomości w Sanoku. Nie trzeba obawiać się, większość firm stara się jak najszybciej reagować, ponieważ doskonale wiedzą, że dla klienta liczy się czas. W przypadku firmy, która prowadzi skup nieruchomości w Sanoku czas odpowiedzi na zgłoszenie nadesłane poprzez formularz zgłoszeniowy, to tylko kilkanaście godzin. Ktoś mógłby rzecz ‘jak to, tylko tyle?’ Wszystko przez to, że dla firmy pracują specjaliści, których głównym atutem jest wiedza i doświadczenie, a do wszystkiego podchodzą z należytą dokładnością. Stale poszerzana wiedza na temat nieruchomości wystarczy, aby w ciągu kilkunastu godzin przygotować rzeczową, wstępną wycenę nieruchomości. Ku uciesze klientów taka wiadomość zawiera rzetelnie przygotowaną wycenę. Jeśli jest to odpowiedź negatywna, z pewnością zostanie dołączone wyjaśnienie, dlaczego taka decyzja zapadła. 

Niektóre firmy dają sobie więcej czasu na przygotowanie wyceny, jednak skup nieruchomości w Sanoku działa błyskawicznie, starając się odpowiadać na potrzeby każdego klienta.

Spotkanie z przedstawicielem firmy

Po przesłaniu formularza, firma odpowiada bardzo szybko na zgłoszenie. Jeśli otrzymasz odpowiedź twierdzącą wraz z propozycją ceny, jaką skup nieruchomości w Sanoku jest w stanie zaoferować w zamian za kupno Twojego mieszkania, nie pozostaje nic innego jak umówić się na spotkanie. Taka bezpośrednia forma kontaktu pozwala dokładnie obejrzeć mieszkanie, a także przedyskutować najistotniejsze kwestie. 

Na spotkanie w mieszkaniu, które jest wyceniane, umawiają się strony kupująca i sprzedająca. Termin, który zostaje wyznaczony, jest zwykle dogodny dla klienta firmy. Jeśli komuś w szczególny sposób zależy na czasie, można się spotkać nawet następnego dnia. Wszystko zależy od tego, co zostanie ustalone.

Podczas oglądania mieszkania przedstawiciel firmy dokładnie sprawdzi parametry lokalu, sprawdzi, jaki jest jego stan i standard, aby dopełnić formalności związanych z wyceną. Wielu sprzedających nie lubi takich odwiedzin, ale jest to konieczne, aby móc realnie zapoznać się z nieruchomością, którą się kupuje. Tradycyjna sprzedaż uwarunkowana jest licznymi wizytami potencjalnych kupujących, w przypadku firmy, jaką jest skup nieruchomości w Sanoku, uwzględniana jest tylko jedna taka wizyta, która jest w zupełności wystarczająca, aby ocenić stan i wygląd lokalu mieszkalnego. 

Chcesz sprzedać nieruchomość z lokatorami? Sprawdź nasz skup nieruchomości z lokatorami

Co ustalimy na spotkaniu?

Podczas oglądania mieszkania przedstawiciel ustali kilka szczegółów dotyczących dalszych poczynań. Na pewno zostanie omówiona kwestia rozliczenia się z klientem. Najlepiej, aby klient od razu zadecydował, czy interesuje go rozliczenie gotówkowe, czy może jednak przelew na konto. Taka informacja pomoże się dobrze przygotować do spotkania u notariusza, co jest kolejnym elementem godnym omówienia. Skup nieruchomości w Sanoku to firma, która jest profesjonalna i do każdego zgłoszenia podchodzi z pełną powagą i zaangażowaniem, a ponieważ liczy się dla niej dobro klienta, umożliwia ona wybór kancelarii notarialnej przez klienta. Bywa, że klienci są totalnie obojętni na to, gdzie odbędzie się podpisanie aktu stanowiącego przeniesienie praw własności na nabywcę, jednak zdarzają się klienci, którym w szczególności na tym zależy. 

Po ustaleniu formy płatności i miejsca spotkania czas na rezerwację dogodnego terminu w danej kancelarii. Tym może zająć się przedstawiciel, który dopilnuje, aby był to termin odpowiedni zarówno dla firmy, jak i dla klienta. Ponadto jest to sygnał, że dochodzi się do finalizacji transakcji. W związku z tym trzeba mieć pewność, że klient jest przygotowany na sprzedaż, czego potwierdzeniem jest podpisanie aktu notarialnego. By mówić o konkretnym przygotowaniu, bierze się pod uwagę ustalenia dotyczące posiadania dokumentów. Jeśli klient takich nie ma, trzeba je wówczas pozyskać, w czym także może pomóc przedstawiciel firmy oferującej skup nieruchomości w Sanoku. Pomoc, którą oferuje firma, bywa często przydatna, dlatego warto pytać w razie gdy są jakieś wątpliwości. 

Zobacz też opinie skup nieruchomości

Spotkanie u notariusza

By dokończyć proces sprzedaży, trzeba spotkać się z klientem w kancelarii notarialnej. Może on sam wybrać odpowiednią kancelarię, jeśli ma to sprawić, że poczuje się bezpieczniej. Spotkanie u notariusza jest ostatnim spotkaniem, gdzie po podpisaniu aktu notarialnego, który stanowi umowę przeniesienia własności na nabywcę, strony idą w swoją stronę. 

Samo spotkanie nie stanowi żadnej zagadki, notariusz odczyta umowę, po czym następnie strony składają podpis. Po podpisaniu aktu kupujący, w tym przypadku skup nieruchomości w Sanoku, przekaże wcześniej ustaloną kwotę na ręce sprzedającego. Może być to gotówka lub przelew bankowy, w zależności od tego, co zostało wcześniej ustalone. Niektórzy nawet po podpisaniu aktu, który jest dokumentem prawnym, mają obawy, dlatego przekazanie kluczy do mieszkania (lub innej nieruchomości, która jest sprzedawana) nastąpi dopiero po zaksięgowaniu kwoty. Ponieważ firma wykorzystuje przelewy natychmiastowe, pieniądze pojawiają się na koncie sprzedającego bardzo szybko. Wydawałoby się, że to już koniec, jednak jest jeszcze jedna sprawa, która nie pozostaje bez działania. Mowa o pokryciu kosztów notarialnych. Tutaj też pojawia się wiele pytań i wątpliwości, z tym, kto powinien pokryć taki koszt, który wbrew pozorom wcale nie jest taki mały. Skup nieruchomości w Sanoku wychodzi z inicjatywą samodzielnego opłacenia wszystkich kosztów notarialnych, co często bywa zaskoczeniem dla klientów. Powoli nastaje moda na połowiczne pokrywanie kosztów związanych z opłatami notarialnymi, jednak kultura i profesjonalizm firm skupujących nieruchomości wymaga, by takie koszty pokrywał kupujący, jak to było niegdyś ogólnie przyjęte. Sprzedający nie musi przejmować się takimi sprawami, wszystkiego dopilnuje przedstawiciel, który działa na rzecz firmy.

Posiadasz nieruchomość w Warszawie? Sprawdź nasz skup nieruchomości Warszawa